news_inside_bannner

Cumu utilizà l'ultrasound B per i bovini

B-ultrasound per i bovini pò monitorà accuratamente a vita fetale è a morte.B-ultrasound per vacche pò vede micca solu l'imaghjini, ma ancu i grafici di freccia cardiaca.B-ultrasound per i bovini hè un metudu di diagnosi clinica senza danni di tissuti è periculi di radiazione.

B-ultrasound per i bovini pò monitorà accuratamente a vita fetale è a morte.B-ultrasound per vacche pò vede micca solu l'imaghjini, ma ancu i grafici di freccia cardiaca.B-ultrasound per i bovini hè un metudu di diagnosi clinica senza danni di tissuti è periculi di radiazione.Puderà diagnosticà accuratamente a gravidanza di vacca in 30 ghjorni di ripruduzzione.À u listessu tempu, pò detectà u sviluppu fetale di vacche è diagnosticà e malatie uterine.

Prucedure di funziunamentu:

• 1. Prima capisce u statutu di ripruduzzione è i registri di ripruduzzione di e vacche.I ghjorni di ripruduzzione di vacche adulte deve esse più di 30 ghjorni, è i ghjorni di ripruduzzione di vacche ghjovani deve esse più di 25 ghjorni.

• 2. Mantene a vacca stante in a stalla, è pruvate d'evità chì a vacca si stende in avanti è in avanti.

• 3. Pigliate u dung in u rectum di a vacca quant'è pussibule per evità l'effettu avversu di a vacca in u scanning è l'imaghjini di a sonda B-ultrasound.(scava sterco di vacca)

• 4. Mentre sguassate e feces in u rectum, toccu i corni uterini è l'ovari chjaramente in a cavità pelvica, per sapè a pusizione specifica di a sonda B-ultrasound.(truvà un locu)

• 5. Quandu toccu a pusizioni di i corni uterini è l'ovari, hè necessariu di capiscenu i cambiamenti di u sviluppu di i corni di l'utru è l'ovari in i dui lati, è stabilisce preliminarmente quale parte di i corni di l'utru hà cambiatu o l'ovari sò più pienu, cusì quantu à sapè da quale latu di mette a sonda B-ultrasound.corne uterine.(direzzione)

• 6. Inserite a sonda B-ultrasound in u rectum, mette nantu à u latu di u cornu uterinu (a curvatura minore o più grande di u cornu uterinu) per esse rilevatu, scansà, uttene una maghjina è determina u risultatu.


Tempu di Postu: Mar-03-2023